Jump to content

A narancs juice az egyik legnépszerűbb ital

2011. 09. 19. 00:00

A narancs juice az egyik legnépszerűbb ital. Fogyasztjuk minden évszakban, minden napszakban, hétköznap és még ünnepeken is: nyáron hűsít, télen az annyira hiányzó vitaminokat pótolja, reggel lökést ad a napunknak és sportolás közben is fogyasztjuk.
Szeretjük, mert tartalmas, íze és színe is frissítő.

A Narancs Juice weboldalt is ilyennek álmodták meg szerkesztői. Színes témákkal, tartalmas és hasznos információkkal kívánja energiával feltölteni olvasóit ahhoz, hogy pénzügyeik terén tájékozottak legyenek, így könnyebben hozzanak pénzügyi döntéseket. A kellő ismeretek birtokában meghozott pénzügyi döntések biztonságosabbá, tartalmasabbá és színesebbé teszik életünket. Lehetővé teszik, hogy többet hozzunk ki lehetőségeinkből.

Köztudott, hogy nálunk Magyarországon a lakosság pénzügyi ismeretei, még a felsőfokú végzettségűek körében sem kielégítőek. A közelmúltban lezajlott nyugdíjpénztári változások azonban ráirányították a figyelmet az öngondoskodás fontosságára. Egyre többen ismerték fel, hogy foglalkozniuk kell jövőjükkel pénzügyi szempontból is és saját kezükbe kell venni életük irányítását ezen a területen is.

A pénzügyek, mint a legtöbb dolog a világon, tanulhatók. S amint megtesszük az első, egyébként a legnehezebb lépést, máris látjuk, hogy könnyebben értelmezhetők lesznek az addig idegen fogalmak és folyamatok. Ha kitartóak vagyunk, akkor egy idő után összeáll a kép és magabiztosabban tudjuk értelmezni a pénzügyi híreket és termékismertetőket, bátrabban merünk kérdéseket is feltenni. A tanulás és tájékozódás nem feltétlenül kell, hogy emlékeztessen a vizsgákra való felkészülés gyötrelmére. Lehet azt élvezetesen, szórakozva is megtenni és egy weboldal arra is lehetőséget ad, hogy a számunkra megfelelő időpontban és ütemben szerezzük meg az ismereteket.

Az ING Biztosító üdvözli az oldal létrejöttét és örömmel nyújt szakmai támogatást az olvasók sokoldalú támogatása érdekében. Reméljük, hogy a témák széles körét felölelő és rendszeresen frissülő tartalmak, az interaktív megoldásokkal kiegészítve egyre több olvasónak segítenek eligazodni a pénzügyekben és mindennapjaik frissítő és feltöltő olvasmányaivá válnak majd. A megszerzett tudás pedig energiát ad pénzügyeik tudatosabb és hatékonyabb intézéséhez, lehetőségeik teljesebb kihasználásához.

Dr. Kótiné Somfai Ágnes
Az ING Biztosító marketing és kommunikációs igazgatója